Max 95 Dames verslijten en je iets

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Max 95 Dames verslijten en je iets

De veranderingen van Nike Air Vapormax Dames de Metcon 3s naar Nike Air Max Command Dames de 4s zijn veel subtieler: een extra oogje voor veters en een bredere tong voor meer opvulling. Het resulterende gevoel van dergelijke aanpassingen zal niet altijd merkbaar zijn, deels omdat deze veranderingen zo klein zijn. De Metcon 4s zijn op de één of andere manier sterk in beide fasen. Er is geen CrossFit-schoen die ik liever doneer voor een sprint op een loopband van Trueform; de rit, hoewel ruwer dan, zeg, Nike's Air Pegasus hardloopschoen, is nog steeds soepel en laat me een kwaliteitssnelheid van meer dan 100 meter, 200 meter en 400 meter genereren. Ondanks dat gebrek aan stijfheid in de middenvoet, bieden de schoenen een solide basis die ik met 315 cm erboven en erboven heb opgestoken en geen problemen had om te hurken en mijn Nike Air Presto Dames gewicht terug in mijn Nike Roshe Run Dames hielen te houden. De demping van de Metcon 4s heeft ook uithoudingsvermogen www.robertrizzo.nl en een lange levensduur. Ik heb al ongeveer 30 sprints in deze schoenen geregistreerd, Nike Air Max 90 Dames Bloemen maar ze voelen zich nog steeds nieuw en fris. Het komt allemaal neer op een sterke optie voor uw volgende intervaltrainingstraining met hoge intensiteit, zelfs als er weinig ruimte is voor verbeteringen. Ademend vermogen is soms een probleem; zorg ervoor dat je dunne, lichte sokken draagt ??met de Metcon 4s voor workouts, en draag ze nooit een hele werkdag vast. En vreemd genoeg, zijn de veters geneigd om ongebonden te worden. Ik heb in jaren niet twee trainingsschokken dubbel geknoopt, maar ik doe dat met deze Metcons. Als je de Metcon 3s van vorig jaar hebt en ze je nog steeds goed van dienst zijn, hoef je niet meteen op te raken en te grijpen deze Metcon 4s. Maar als je Nike Air Max Thea Dames trainingsschoenen beginnen te Nike Air Max 95 Dames verslijten en je iets veelzijdigs nodig hebt Nike Air Force 1 Dames voor je volgende HIIT-klasse, dan zijn de Metcon 4s de juiste keuze.Volgens een Nike Air Max 90 Dames Zwart zeer intieme ontmoeting met Sophia the Robot, wendde Will Smith zich onlangs tot Instagram om een ??paar te delen van aangepaste trappen. Geschonken aan hem door tattoo-artiest Jimmy Butcher, beter bekend als @thebutcherbrand, kregen de geheel witte Nike Air More Uptempo-schoenen een steezy-make-over van Fresh Prince of Bel Air. Zoals te zien is op de afbeeldingen hieronder, zijn de aangepaste creps voorzien van een spuitverf baan aan de bovenkant ge?nspireerd op het logo van de televisieserie hit '90s. Het 'AIR'-opschrift aan de zijkant heeft een groen verloop met een roze contour, terwijl de teenendoos groene en paarse stippen vertoont. Smith, die de hoofdrol speelde in alle zes Nike Air Huarache Dames seizoenen van Fresh Prince, deelde een afbeelding van de "Bel Airs" met het Nike Air Max Classic BW Dames onderschrift "Hot Art & Kind Words."