eer 30 sprints in deze schoenen gere

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

eer 30 sprints in deze schoenen gere

De veranderingen van de Metcon 3s naar de 4s zijn veel subtieler: een extra oogje voor veters en een bredere tong voor meer opvulling. Het resulterende gevoel van dergelijke aanpassingen zal niet altijd merkbaar zijn, deels omdat deze veranderingen zo klein zijn. Dat weerhoudt de Metcon 4s er niet van om een ??geweldige schoen te zijn, deels omdat de schoen van vorig jaar zo'n sterke allround trainingsschop was. Deze Metcons testen op elke manier goed, vooral als het gaat om flexibiliteit. De meeste CrossFit-schoenen blinken uit in een of twee dingen, waardoor ze geweldig kunnen rennen of geweldig zijn om op Adidas Stan Smith Dámské te tillen. De Metcon 4s zijn op de één of andere manier sterk in beide Adidas NMD Dámské fasen. Er is geen CrossFit-schoen die ik liever doneer voor een sprint op Adidas Superstar Dámské een loopband van Trueform; de rit, hoewel ruwer dan, zeg, Nike's Air Pegasus Adidas ZX 850 Dam hardloopschoen, is nog steeds soepel en laat me een kwaliteitssnelheid van meer dan 100 meter, 200 meter en 400 meter genereren. Ondanks dat gebrek aan stijfheid in de middenvoet, bieden de schoenen een solide basis die ik met 315 cm erboven en erboven heb opgestoken en geen problemen had om te hurken en mijn gewicht terug in mijn hielen te houden. De demping van de Metcon 4s heeft ook uithoudingsvermogen en een lange levensduur. Ik heb al ongeveer 30 sprints in deze schoenen geregistreerd, maar ze voelen zich nog steeds nieuw en fris. Het komt www.annieleibo.cz allemaal neer op een sterke optie voor uw volgende intervaltrainingstraining met hoge intensiteit, zelfs als er weinig ruimte is voor Adidas Superstar Dámské černé verbeteringen. Ademend vermogen is soms een probleem; zorg ervoor dat je dunne, lichte Adidas Ultra Boost Dámské sokken draagt ??met de Metcon 4s voor workouts, en draag ze nooit een hele werkdag vast. En vreemd genoeg, zijn de veters geneigd om ongebonden te worden. Ik heb in jaren niet twee trainingsschokken dubbel geknoopt, maar ik doe dat met deze Metcons. Als je de Metcon 3s van vorig jaar hebt en ze je nog steeds goed van dienst zijn, hoef je niet meteen op te raken en te grijpen deze Metcon 4s. Maar als je trainingsschoenen beginnen te verslijten en je iets veelzijdigs nodig hebt voor je volgende HIIT-klasse, dan zijn de Metcon 4s de juiste keuze.Volgens een zeer intieme ontmoeting met Sophia the Robot, wendde Will Smith zich onlangs tot Instagram om een ??paar te delen van aangepaste Adidas Stan Smith Dam trappen. Geschonken aan hem door tatoe?erder Jimmy Butcher, beter bekend als Adidas ZX 750 Dámské @thebutcherbrand, kregen de geheel witte Nike Air More Uptempo schoenen een steezy Adidas Ultra Boost Dam ma