g?r in i en l?pare prestan

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

g?r in i en l?pare prestan

Med varje fotstrejk till trottoaren ?verf?r en l?pare energi till skon. Den energin blir absorberad av skoens d?mpning och skjuter ner den. N?r l?paren lyfter foten upp, expanderar dynan och skickar lite av den absorberade energin tillbaka. Ju mer energi som returneras, skytten och springaren kommer skoen att k?nna. Och varje procentenhet r?knas som l?pare kan typiskt k?nna en distinkt skillnad i energianv?ndning, ?ven s? l?g som en 1 till 2 procent f?r?ndring. Men energianv?ndning ?r inte allt. ?ven om en sko hade 100 procent Nike Air Max 2017 Dame energianv?ndning ger allt det som ger dig tillbaka energin du l?gger i, det genererar Nike Roshe Run Femme inte nya former av energi. ZoomX midsolskummet ?r ocks? oerh?rt l?tt med herrarna Nike Air Max 270 Dame hela storlek 10 sko v?ger in p? 8,4 uns och kvinnornas 8 vid 6,9 ounces. F?r j?mf?relse ?r det tyngre ?n eliten Zoom Vaporfly 4 procent, men otroligt l?tt j?mf?rt med de flesta l?parskor p? marknaden. Pegasus Turbo har ocks? en h?ge som ?r utformad f?r att b?ja sig bort fr?n akillessenen, som h?vdar att man f?rhindrar att gnugga och irritation i det omr?det. N?r jag f?rs?kte dem k?nde jag definitivt ingen gnutning eller tryck p? det omr?det, men det ?r s?llan en plats d?r jag har problem med n?gon l?psko jag ?r i. ?vre delen har ett genomskinligt n?t med Nike Flywire-kablar som g?r din fot k?nna sig trygg i skon. gummis?len har ocks? sm? v?ffelkolvar som ?r avsedda att Adidas ZX 700 Dame absorbera slag och ge dragkraft. Pegasus Turbos fokus p? mellansolen ?r inte Nike Air Max 2017 Mujer olik vad andra l?parskor g?r nuf?rtiden. Under det g?ngna ?ret har Nike fokuserat p? tv? Nike Air Max 90 Femme nya mellans?ltekniker: ZoomX och Epic Reacts, vilka b?da ?r avsedda att ?ka energianv?ndningen. F?rra ?ret sl?ppte Brooks Running sin Levitate-sko med en helt ?terkonstruerad mellans?ls-dubblad DNA AMP som ger 70 procent avkastning, bolagets h?gsta ?n. All denna innovation kring energianv?ndning ?r sp?nnande, men det ?r viktigt att notera att det finns mycket fler faktorer som g?r in i en l?pare prestanda, som muskelmattning, ?n bara energianv?ndning. En b?ttre f?rst?else f?r hur alla dessa saker fungerar tillsammans kommer i slut?ndan att hj?lpa alla l?pare att n? sina m?l. Skoen lever definitivt upp till sina l?tta krav, men den har ocks? en otroligt mjuk, plyschliknande Nike Air Max 270 Femme k?nsla. Och energianv?ndningen ?r omedelbart uppenbar. F?rsta g?ngen jag Nike Air Max 90 Mujer Blancas bar dem, fann jag mig sj?lv springa fortare ?n min tr?ningsplan kr?vde utan att k?nna Asics Gel lyte 5 Dame f?r?ndringen. Enligt Nike ?r dessa skor utformade f?r att hj?lpa dig genom l?nga och Nike Air Max 90 Mujer korta tr?ningsregimer. N?r jag tr?nar f?r Chicago Marathon i sommar, ?r jag nyfiken p? att se hur dessa skor h?ller p? sig de n?rmaste m?