gusta colaborar

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

gusta colaborar

Ik verander een beetje, maar ik wil het hebben over je aanstaande EP. Wat kunt u me ervan vertellen, qua geluid, collab, wat dan ook? Ja, het zijn spirituele gesprekken. Ik weet niet zeker of er teveel samenwerkingen zijn omdat het een EP is, dus het zijn maar een paar nummers en ik wilde Nike Air VaporMax Damde mensen zelf geven. Dus het gebruikt mijn spiritualiteit, eigenlijk gewoon een gesprek met God. Nike Air Max Command Damen We hebben niet de neiging om gesprekken met God te hebben tenzij we braken, of iemand onlangs is gedood,Nike Air Max 90 Dam Vit of we in de gevangenis of iets traumatisch is gebeurd. Dat is wanneer iedereen zich tot God wendde. Het is Nike Air Pegasus 83 Damen Herren eigenlijk dat ik nadenk over mijn leven, over alles wat ik heb meegemaakt. Het zijn maar een paar liedjes. Ik bereid me echt voor op Gangland Landlord, daar werken we echt aan. De functies op daar is gek. De functies zijn groter dan 1 Up Top Ahk. Ik wil 1 top onder de bus niet gooien, maar ik denk dat de mensen hier echt naar toe zullen neigen. En het is ook een belichaming van spirituele gesprekken. Je hebt in 2017 een combinatie van zeven projecten laten vallen, waaronder vijf EP-samenwerkingen. Waar gaat het om de kunst van Nike Air Presto Herren samenwerking die je zo waardeert? Ik hou er gewoon van om andere regio's aan te raken. Ik vind het Nike Air Max Tavas Damen leuk om samen te werken met mensen. Ze maken mijn werk gemakkelijk. Alles vloeit meestal vanzelf. En zoals Nike Internationalist Dam ik al zei, ik vind het leuk om andere regio's aan te raken. Dus zeg dat ik een project doe met iemand uit Nike Air Max 2016 DámskéAtlanta, de volgende keer dat ik terugga naar Atlanta, kennen ze me, omdat ik met iemand daar vanaf heb getimmerd. Zoals Trae the Truth - nu is heel Houston bekend met Mozzy. Weet je, ik vind het heerlijk om terug te kunnen keren en naar een stad te gaan waar ze onbekend zijn, en dan terug te gaan en ze zijn heel vertrouwd. Hoe ben je in staat geweest om een ??sterk kwaliteitsniveau te behouden, zelfs met je hoge aantal releases? Nike Air Max Command Dam Ik bedoel omdat het echt is. Dit is iets dat ik van plan was te doen sinds ik een kind was. Ik Nike Air Max 90 Herren bereid me al sinds mijn kindertijd voor. Het is niet sinds ik 23 of 24 was, ik ben aan het kloppen sinds Nike Air Max 90 Dámské Růžové ik 13 jaar oud was. Het is echt mijn droom sinds Bow Wow en Romeo rappen, en ze hadden hun kleine hitsingles. NNike Air Max Tavas Dam Dus dit is echt mijn leven geweest. Ik sloot de school af om naar de studio te gaan. Er was geen back-upplan voor mij, alsof het alles of niets was. Het was niet alsof ik een ingenieur kon worden of een raadgever worden, het was niets anders.