kvar. saknade layup

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

kvar. saknade layup

Det fanns Nike Air Max 90 Mens ingen ?ppen demonstration f?re eller under nationals?ngen n?r NBA ?ppnade sin 72: e s?song tisdag med ett spel Nike Air Max 90 Hombre Blancas mellan Cleveland Cavaliers och Boston Celtics p? Cavs Quicken Loans Arena. Kavarna sammankopplade sina armar, som de gjorde under preseasonen, och Celtics stod som ett lag, axel till axel, med flera spelare och tr?nare som h?ll handen ?ver sitt hj?rta medan de var pensionerade. Navy Petty Officer 1st Class Generald Wilson bandet ut anemningen. Men n?r ljusen kom tillbaka p? Quicken Loans Arena, l?t Cavs-stj?rnan LeBron James f? f?tterna sitt uttalande f?r honom. James sneakers - LeBron 15 Equality PE - var alla svarta f?rutom ordet "EQUALITY" i guld ?ver varje klack. Med all uppm?rksamhet ?t de fredliga protesterna under anthemet i NFL best?mde James sig i sommar att Nike Air Max 90 Womens Black han ville g?ra n?got p? ?ppningsnatt f?r att ?ka Adidas ZX 750 Femme medvetenheten sj?lv. "Jag ville bara forts?tta samtalet, forts?tt samtalet", sa James till ESPN efter Cavs 102-99-seger. "www.roberttrinick.co.uk Vi vet vad vi g?r igenom. Vi vet vad vi gick igenom som en nation, som en v?rld [nyligen]. S? jag fick m?jlighet att anv?nda en plattform f?r det st?rre bra och forts?tta samtalet. Varf?r inte?" Nike, med vilken James ?r undertecknad till en livstidspensionsavtal, lanserade sin Equivalence-kampanj i februari med uppdraget att anv?nda sina idrottarnas r?st och sportens kraft f?r att inspirera m?nniskor att vidta ?tg?rder i sina samh?llen. James sneakers fr?n tisdagskv?llen kommer inte att s?ljas, flera Nike-k?llor ber?ttade f?r ESPN (PE i LeBron 15 Equality PE st?r f?r "spelare exklusiv"). Men som en del av Equality-initiativet meddelade Nike att det kommer att donera 5 miljoner dollar ?r 2017 till olika organisationer Adidas Superstar Donne Blu Nike Roshe Run Donne (exempelvis MENTOR och PeacePlayers International) som fr?mjar j?mlikhet i samh?llen ?ver hela landet. I samma anda visade kavallerarna en video med titeln "Unity" f?re tipoff. Videon inneh?ll James, olika Cavs-spelare och tr?nare, Hall of Famer Oscar Robertson, Olympisk m?stare Simone Biles, Dr Guion "Guy" Bluford (den f?rsta afroamerikan som reser i rymden) och Cleveland-samh?llsledare som firade det j?mnaste spelet f?lt som sport leder till samh?llet och upprepade tagline, "Vi ?r i detta tillsammans." Genom Isaiah Thomas f?rsta tv? matcher har Cleveland Cavaliers tv? segrar, den senaste en 131-127 seger ?ver Orlando Magic p? l?rdagskv?llen. Cavs pekskyddet - tidigare ut sju och en halv m?nader med h?ger h?ftskada - s?ger att hans kropp redan k?nns mycket b?ttre. "Jag k?nde mig ganska bra d?r ute," sa Thomas efter att ha scorat 1Adidas Superstar Femme Noir 9 po?ng p? 22 minuter och gjorde sin f?rsta start f?r Cleveland p? l?rdag. "Coach [Tyronn Lue] och Nike Roshe Run Dameskillarna gav mig m?jlighet att lyckas, s? jag f?rs?kte bara spela, men min kropp k?nde mig mycket b?ttre. Jag fick mer av en rytm. Tidigt var den rosten fortfarande kvar. saknade layups och fria kast och saker som s?. Men n?r vi gick, n?r min kropp b?rjade k?nde jag mig mycket b?ttre. " LeBron James hj?lper till med trefaldigt i Cavs 'win LeBron James hade 33 po?ng, 10 returer och nio hj?lper till att bara missa en trippel-dubbel i Cleveland Cavaliers 131-127 seger ?ver Orlando Magic p? l?rdagskv?llen. Efter att Isaiah Thomas l?ngsamt slits tillbaka, g?r Cavs ingen skyndsamhet f?r att rusa upp sina minuter Cavalierna har inte sagt n?r Isaiah Thomas protokollbegr?nsning kommer att lyftas eller n?r All-NBA-punktskyddet kommer att vara Asics Gel Lyte 5 Femme tillg?ngligt f?r att spela back-to-back, men Thomas ?r angel?gen om att ?terv?nda till heltids?tg?rder. Thomas sk?t 2-i-7 f?r fem po?ng i f?rsta halvleken och exploderade sedan f?r 12 po?ng p? 4 till 4-fotografering p? sex minuter i tredje kvartalet, vilket hj?lper Cavs att str?cka en halvtidsledning p? tre Nike Air Max 90 Mens till 20 i b?rjan av den fj?rde. "Han b?rjade spelet och missade fyra eller fem layups. Det kommer att komma", sa LeBron James. "Allt fler blir han slagen, han tr?ffar alltmer och g?r upp och forts?tter att f? mer och mer sj?lvf?rtroende. Det ?r det jag tycker om att se. Du gillar honom inte att sl? p? golvet, men Adidas ZX Flux Womensuppenbarligen ser han st? upp Att ta den typen av fysikalitet ?r v?ldigt viktig f?r hans progression.