leidt? Tracy

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

leidt? Tracy

Ik beveel jullie Adidas Superstar Womens Pink echt aan voor het real-time werken met die snelle beurzen omdat we zo vaak zien dat de snelheid waarmee cultuur verandert, je snel moet blijven Nike Air Max 90 Womens Black relevant blijven. Je raakt de kracht van de popcultuur aan het veranderen van het landschap, ik wilde je vragen welke rol je dacht dat de popcultuur zou kunnen spelen bij het afbreken van de blanke suprematie en het patriarchaat. Bewijs van dit fenomeen is te zien in het baanbrekende rapport dat zojuist is uitgebracht door Color Of Change "Race in de schrijversruimte" genoemd. Het rapport toont vrij onweerlegbaar aan dat wanneer verschillende verhalen worden verteld, de kwaliteit van de verhalen verandert en dus ook de manier waarop het publiek andere mensen, Nike Air Max 2016 Femme gemeenschappen, verschillende manieren van leven en andere geografische gebieden kan ervaren veranderingen ook. Bovendien ontmantelt Nike Air Max Tavas Donne en vernietigt de popcultuur de blanke suprematie door geletterdheid in het publiek te ontwikkelen om de systemen die door middel van Adidas Superstar Heren verhalen vertellen daadwerkelijk te kunnen zien. Color Of Change wilde echt een diepe duik nemen in raciale vertegenwoordiging en vertegenwoordiging van Afro-Amerikanen in kamers voor televisieschrijvers. Zijn er trends in verschillende netwerken? Op een dieper niveau, wat is de impact van het hebben van een showrunner van kleur versus een witte mannelijke showrunner die een televisieshow leidt? Tracy: alles. Taylor: Ha! Laten we dat een beetje uitpakken! Tracy: Daarom word ik 's ochtends wakker. Onze hele leven is hieraan gewijd. We horen dit van iedereen met wie we Nike Blazer Basse Femme praten: van wie is achter de schermen ingehuurd, van de schrijvers, van de showrunners, van de handvatten tot de inhoud van Nike Air Force 1 Femme greenlighting. We waren gisteren net met een artiest aan het praten die probeerde een show te verkopen en zei: "Oh, weet je, ik krijg steeds Nike Air Max 90 Hombre Blancas te horen van netwerken dat we een hoodshow hebben", dat soort categorisering moet worden uitgeroeid en vervangen door krachtige, authentieke, Adidas NMD Femme serieuze stemmen die afkomstig zijn van een reeks vrouwen, vrouwen van kleur en mensen van kleur, omdat dat zoveel effectiever zal zijn om die visie daadwerkelijk te ontwikkelen. Hun rapport toonde aan dat het aantal mensen dat showrooms runt die van verschillende achtergronden komen is verschrikkelijk laag in Hollywood. Bovendien zijn er in schrijverskamers die door blanke mannen worden gerund, verschillende culturele waarden, systemen en veronderstellingen aanwezig in de ruimten van die schrijver die voorkomen dat diverse en authentieke verhalen het publiek Adidas ZX Flux Femme bereiken, zelfs schrijvers van kleur voorkomen en vrouwelijke schrijvers uiten de volheid van hun creativiteit.