n ze zeggen dat we gewoon

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

n ze zeggen dat we gewoon

Het idee van Jordan - die in 1984 met Adidas wilde tekenen en dat in 1989 weer wilde doen - waardoor Nike plotseling een verre herinnering was. Knight zegt vaak dat de Jordan 3 Nike heeft gered, waardoor het doNike Air Max Axis Womensemscenario van Jordani? is ge?indigd. "Ik vind het geweldig dat Phil Knight denkt dat ik Nike heb gered," zei Hatfield. Jaren later trok Hatfield Jordan opzij tijdens een van hun vele reizen samen. Hij moest zelf uitzoeken of zijn Air Jordan 3-presenAdidas ZX 750 Womenstatie eind 1987 echt had verhinderd dat Jordani? naar Adidas vluchtte en bij Nike bleef. Hij zei: "Dat was een deel ervan, maar mijn vader las me echt voor de oproeract. op de parkeerplaats achteraf, '"zei Hatfield lachend. "Heb je de ridder ooit niet op die manier oneerbiedig," had de oudere JNike Air Max Classic BW Womensordan gescholden. "Zijn vader gaf hem goede adviezen om bij Nike te blijven in plaats van te vertrekken," zei Hatfield. "Nadat Michael me dat verhaal had verteld, zei ik:" Kerel, herhaal dat niet tegen Mr. Knight, omdat hij denkt dat ik de man ben die Nike echt heeft gered. "" Verpleegster richtte zijnNike Air Max 95 Mujer woede op ambtenaren omdat ze fouten tegen ster Kawhi Leonard. Hij was vooral gealarmeerd dat Leonard slechts vier vrije worpen had in het verlies van 95-86 ondanks Leonard's werk rond de rand. "Vanavond was een zeer ernstig geval van een man die Nike Air Max 90 Mujergeweldig speelde, het naar de rand bracht, en gewoon absoluut vastgehouden, gepakt, gepord, geslagen, geraakt en alles. En ze weigerden er iets van te bellen," vertelde Nurse verslaggevers na de wedstrijd van zondag. "Het was ongelofelijk voor mij, je kunt me niet vertellen dat een van de beste sNike Dunk Sky High Womenspelers in de competitie honderd hits in dat spel neemt en vier vrije worpen maakt." 'Het is belachelijk,' voegde Nurse eraan toe. "De man is een van de beste spelers in de competitie, hij klaagt niet, ze keren gewoon hun hoofd en gaan de andere kant op." Het is de hele wereld aan het gaan, er zijn politieke dingen gaande, er zijn zoveel hogere dingen gaande in de totempaal van de samenleving die voor de mens van belang zijn, "zei Irving na de oefenweek van de Celtics." Maar, hé, Steph Curry zegt dat hij niet in de maan gelooft [landen], het iAdidas Prophere Womenss het ding helemaal voorbij. Het staat op CNN. En ze zeggen dat we gewoon jocks zijn. We zijn gewoon atleten. Maar het is op je kanaal. Dus je weet wat ik bedoel? Alsof we dat zijn, maar je wilt niet dat we dat zijn. "Curry's eerste opmerkingen over de maan kwamen eerder deze maand op de" Winging INike Air Vapormax Womenst "-podcast van de Ringer. Later, nadat NASA hem had uitgenodigd om door het maanlab te toeren Johnson Space Center in Houston, de ster van Golden State Warriors, vertelde aan ESPN's Nick Friedell dat hij een grap maakte over het hele ding. "Het was duidwww.clairerooney.co.ukelijk dat ik een grap maakte toen ik op de podcast praatte," vertelde Curry aan ESPN. "[Toen] protesteerde ik stil hoe stom het was dat mensen dat citaat daadwerkelijk namen en het tot wet maakten," Oh mijn God, hij is een nep-maan-landing truther, "hoe je het ook wilt noemen, yada, yada, yadNike Air Skylon 2 Womensa. Dus protesteerde ik stil tegen dat deel ervan, hoe het verhaal een eigen leven ging leid