nen. Voor Lena's (Nike Air Max Visi

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

nen. Voor Lena's (Nike Air Max Visi

Nike zal voor en tijdens de World Cup van dit jaar geen cleats geven aan het Iraanse voetbalteam vanwege economische sancties tegen de Islamitische Republiek. De verhuizing volgt op het besluit van de Trump-regering om zich terug Nike Air Max Classic BW Womens te trekken uit de internationale nucleaire deal die in 2015 werd gesloten, hoewel de sancties die voorkomen dat de sportkleding-gigant met het Iraanse team samenwerkt, bestaan ??via meerdere administraties, zei Nike in een verklaring. Als je liefde en bescherming van je schoenen Nike Air Max 90 Homme flitsen af ??en toe in obsessie, je hebt je waarschijnlijk ge?dentificeerd met Nike's nieuwe "Schoentherapie" -campagne. Nike weet hoe zijn producten in contact staan ??met zowel consumenten als celebrity-atleten, en het speelt met die relatie en merkloyaliteit op de nieuwe plekken, die Nike Air Odyssey Hombre de klassieke slogan "It's Gotta Be the Shoes." Terugbrengen. De advertenties bevatten de Meester van Geen breakout-ster Lena Waithe als Dr. Dana Sole, een therapeut die werkt met cli?nten die ... een 'intense' verslaving aan hun sneakers hebben. Hoewel de campagne zeker Nike Air Huarache Mujer gericht is op het personage van Waithe, heeft de startplaats ook een prominente plaats in de marathonster Shalane Flanagan, wat goed is, omdat het haar eigen droom was die de campagne inspireerde. Productiemagazijn Dirty Robber zat achter de campagne, dus we namen contact op met co -founder Martin Desmond Roe, die regisseerde de spots, en Executive Producer Jason Puris om meer te leren over het verhaal achter "Shoe Therapy." AdFreak: Wat was de inspiratie voor de belangrijkste "Schoentherapie" -reclame? Jason Puris: De film is eigenlijk gebaseerd op een waargebeurd Nike Air Force 1 Mujerverhaal, en een echte droom die Shalane de nacht vóór de New York City Marathon had (die ze uiteindelijk won). Shalane droomde dat iemand haar Zoom Vaporfly 4% schoenen had gestolen aan de vooravond van de race en ze werd in paniek wakker. Het verhaal over geobsedeerd Nike Air Pegasus 89 Mujer door je schoenen werd daar geboren. Martin Desmond Roe: Lena was mijn eerste keuze voor de therapeut. Ik heb niet precies de rol voor haar geschreven, maar zij was de eerste persoon die ik bedacht voor de rol en toen kon ik me echt niemand anders voorstellen. Ik was een grote fan van haar op Nike Air Huarache Femme Master of None en wist dat ze de toon van de spot kon nagelen, maar nog krachtiger is haar liefde voor sneakers; je kunt aan haar sociale media zien dat ze zelf een complete sneaker-head is. We wisten dat ze schoengek kon praten omdat ze gek is op schoenen. Voor Lena's (Nike Air Max Vision Mujer volgende plekken) schreef ik wat clichés en toen riffte ze van daar. "Er is 3D. Maar wat is fuck 4D? Ik kon het eerlijk gezegd niet vertellen, maar Adidas maakt schoenen om haar 3D-hardlopers vanaf 2017 op te volgen met een 4D-sneaker die een goede, zij het beperkte, release Nike Air Max 97 Mujer zag. Deze schoenen, die sommigen beschouwen als de toekomst van de Ultra Boost-lijn van het merk, werden in 2017 voor het eerst aan vrienden en familie gegeven en kwamen dit jaar in de winkel. Ze hebben 3D-geprinte zolen en zijn naar de winkel gegaan voor $ 300. Zelfs met dat hoge prijskaartje Nike Air Max 90 Femme dalen mensen nu voor meer dan $ 1.200.