till denna dag driver deras

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
caicai2017 caicai2017
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

till denna dag driver deras

Under 2010 tog James sina talanger till South Beach och Adidas ZX 850 Damen markerade ett nytt kapitel f?r kungen. Med en teal ?vre,Adidas Yeezy Boost 350 Mujer svart mellans?la och en dj?rv Swoosh ?ver t?net, v?nder Adidas Superstar Damen Schwarz LeBron 15 "South Beach" tid, och resimaginerar en av de mest ikoniska f?rgv?garna i James signaturlinje. James bar denna PE den 27 mars i Miami.Originally imagined av Sergio Lozano, Air Max 95 reinvigorerade Air Max f?r prestanda l?pare. Med inspiration fr?n den m?nskliga anatomin utvidgade sneakers unapologetic estetik sitt fotavtryck l?ngt ifr?n designens ursprungliga avsikt. Denna LeBron 15 "Air Max 95" lanserades den 25 mars. Leebron startade programmet den 30 januari genom att ha en exklusiv LeBron 15 inspirerad av Nike Waffle Trainer. En av de tidiga Nike-stilerna var Waffle Trainer (i bl?tt och gult) hj?rnbarn av legendariska University of Oregon-sp?rvagn och Nike grundare Bill Bowerman. Skos innovativa ytters?le l?gger Adidas Superstar Damen Nike p? kartan som ett prestationsf?retag. Som en www.amaryllis.eslivsl?ng fl?kt s?ger LeBron James att han alltid har dragits Adidas Stan Smith Damen till den konkurrenskraftiga andan och de legendariska Adidas Superstar Mujer idrottsgrenarna. N?r han v?xte upp p? 90-talet s?g han vilket spel som r?kade vara p? TV och l?rde sig snabbt smeknamnen hos hans favoritatr?dare, liksom de specifika Nike-sneakersna de bar. F?r LeBron representerade dessa sneakers en del av idrottaren som han kunde r?ra, ?ven om de inte alltid var tillg?ngliga f?r honom i Akron. Och till denna dag driver deras minne honom. Nu 15 ?r i en historisk karri?r, har LeBron blivit den ikoniska idrottare p? andra sidan tv: n. Och barn runt om i v?rlden h?ller ?gonen p? att se hur han utf?r och vad som st?r p? hans f?tter. Den senare ?ndras alltid, och han ?r ofta i PE som blir snabbklassiker inom sneakersamfundet, ?ven om m?nga Adidas Ultra Boost Mujer f?rgv?gar aldrig sl?r p? hyllor. "N?r jag var Adidas ZX 750 Mujer barn, inspirerade idrottarna och de skor som representerades Adidas ZX Flux Mujer i denna serie mig att jaga min dr?m om att en dag bli en Adidas ZX Flux Damen professionell idrottsman, s?ger James. "Det ?r viktigt f?r mig att dela dessa historier och inspiration med mina fans. Jag vill att de ska vara en del av varje steg p? min resa, s? jag ?r glad att vi g?r dessa skor tillg?ngliga f?r dem. "LeBron Watch-kollektionen, med Nike LeBron 15 Diamond Turf, ACG Mowabb, Orange Box, Air Max 95 och Griffey kommer att vara tillg?nglig f?r detaljhandel p? fyra House of Hoops-platser (Harlem / N. Riverside i Chicago / Los Angeles / Cleveland) p? l?rdag 7 april genom Foot Locker App. Starta reservationer f?r dessa fem stilar av Nike LeBron 15 ?ppna kl 9:00 ET den 4 april. Bes?k footlocker.com/launchreservation f?r mer information.